آخرین اخبار
کد مطلب: 80101
کشورهاي غربي به اسم حقوق بشر منابع مالي کشورها را به غارت مي برند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1904

به گزارش خبرنگار سلام لردگان در فلارد بخشايش پور خطيب نماز جمعه شهر فلارد اظهار داشت ، اين را بدانيم كه خطري " غرور" در كمين است و نبايد به بهانه ي اعمال خوبمان در ماه مبارك رمضان، ارتباط خود را با خداي خود كم يا قطع كنيم.

وي اضافه كرد، غرور بر 5 قسم است 1-" لا تغترن باالله" (انسان به خود خدا مغرور بشود.) 2-"ولا بصلاحك" (به ايمانت كه اسلحه تو هست مغرور نشو) 3-" ولا تغترن بعلمك و عملك" (مغرور فهم و دانش خود نشويد) 4-"ولا برك" (به انفاق، اطعام و عمل خير خودتان مغرور نشويد) 5-" ولا عبادتك"(به عبادتتان مغرور نشويد).

  امام جمعه مال خليفه در  خطبه ي دوم  به سفر آتي رياست جمهوري به استان چهارمحال و بختياري اشاره كرد و گفت: قطعا اين سفرها منشأ بركاتي در كشور خواهد بود.

وي از نماينده ي ولي فقيه، استاندار و نماينده ي مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي تقاضاي بازگشت حق وعده، داده شده به مردم بخش فلارد در خصوص شهرستان شدن را خواستار شد.     

حجت الاسلام والمسلمين بخشايش پور به هشتم شوال 1344 قمري و سالروز فاجعه ي جانگداز و استعماري تخريب حرم و بارگاه ائمه ي بقيع توسط گروه گمراه وهابيت و به شهادت رسيدن 25 تا 35 هزار نفر از سادات مدينه و به توپ بستن گنبد مطهر پيامبر (ص) اشاره كرد و گفت: اين يك جريان برنامه ريزي شده و شيطاني وزارت مستعمرات بريتانياست كه از دو قرن پيش براي براندازي اسلام پايه گذاري كرده بودند.

امام جمعه شهر مال خليفه، در بخش ديگري از سخنان خود روز حقوق بشر و كرامت انساني اشاره كرد، حقوق بشر يكي ديگر از ابزارهاي در دست دولت هاي غربي است كه هركجا منافع مادي خود را ديدند يك حساب حقوق بشري براي خودشان باز مي كنند كه منابع كشورها را غارت كنند.

وي به تعبير رهبر حكيم انقلاب يكي از طبايع تمدن هاي غربي فريب و دروغ است و جنايت ،ظلم و به اسم دفاع حمله مي كنند و اسم آن را حقوق بشر مي گذارند.


خطيب نماز جمعه مال خليفه، هفته ي كارآفريني و ترويج آموزش هاي فني و حرفه اي را  به همه ي كارآفرينان و خدمتگزاران اين عرصه تبريك گفت: و تصريح كرد، مسئله ي اشتغال يكي از آن مسائل بغرنجي است كه ذهن جوانان را براي ساختن آينده ي خود مشوش كرده و در همين راستا مراكز فني و حرفه اي بستر را فراهم نموده اند و با آموزش هاي رايگان و مدارك و گواهينامه هاي معتبر ،زمينه ايجاد شغل را فراهم نموده اند.

پايان خبر/ ع

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس